Laat jouw klas snel en gratis woordjes leren
Doe jij mee aan ons onderzoek over online leren?
WRTS voert samen met de Vrije Universiteit Amsterdam een wetenschappelijke studie uit. Wij zijn op zoek naar wiskundedocenten die mee willen doen aan dit onderzoek.
Doe mee met ons onderzoek
Let op: Dit onderzoek is alleen geschikt voor docenten die lesgeven aan 2 havo/vwo en gebruik maken van de lesmethode Getal & Ruimte.
Samenwerking met de VU
Sinds het begin van de COVID pandemie heeft digitalisatie in het voortgezet onderwijs een enorme vlucht genomen. De Vrije Universiteit (VU) Amsterdam en WRTS willen samen onderzoeken wat het effect hiervan is op de leerprestatie.
Wat gaan we doen?
We gaan een wetenschappelijke studie uitvoeren om te onderzoeken of scholieren baat hebben bij extra ondersteuning bij het leren voor een wiskundetoets. Hiervoor geven we scholieren gratis toegang tot het WRTS-platform met o.a. oefenmateriaal voor wiskunde. Vind hier meer algemene informatie over het oefenplatform WRTS.
Naar wie zijn we op zoek?
We zoeken wiskundedocenten die in het schooljaar 2021/2022 lesgeven aan tenminste twee klassen havo/vwo 2 en gebruik maken van de methode Getal & Ruimte (12e editie).
Meer informatie over wiskunde op WRTS vind je hier.
Hoe pakken we het aan?
Rondom de toets van hoofdstuk 4 (Kwadraten en wortels), komen we twee keer 10 minuten langs in de klas: één keer vóór de toets, en één keer na de toets. Tijdens deze bezoeken leggen we het onderzoek uit, nemen we een korte survey af bij de leerlingen en geven we de leerlingen toegang tot het platform. We zorgen er uiteraard voor dat de tijdsinvestering voor de docenten minimaal is.
Wat krijg je ervoor terug?
Alle deelnemende docenten en scholieren krijgen drie maanden lang gratis toegang tot WRTS premium t.w.v. €11,99 per maand per leerling. Verder kun je als docent tot in detail de progressie van je leerlingen volgen via het WRTS-leraardashboard. En natuurlijk help je door mee te doen de wetenschap vooruit.
Meer informatie over de WRTS pakketten vind je hier.